Wednesday 7 May 2014

Shaklee mewarnai hidup ku....

Kenapa saya pilih shaklee? Bermulanya saya dengan family shaklee ni hanya dengan mengamalkan produk shaklee iaitu esp...saya mengalami gastrik yg agak teruk...setelah sebulan saya mengamalkan ESP gastrik saya semakin baik dan bonus lagi parut2 jerawat juga semakin pudar...alhamdulillah...

Bemula dari situ saya mula tertarik utk menjadi ahli shaklee..pada bulan Sept 2013 saya telah sah menjadi salah seorang keluarga shaklee....secara xlangsung saya berjinak2 dgn bisnes shaklee ni di bawah seorang upline yang sgt mengambil berat dan sanggup mengajar saya yg zero ni..... dalam shaklee ni juga saya berada dalam susur galur yg tepat dan kami bagaikan satu family.....upline2 saya terdiri dari master2 yg hebat......

Saya sgt sayangkan bisnes shaklee saya kerana dgn shaklee saya dapat menambah pendapatan keluarga...dengan shaklee anda akan dapat pelbagai kelebihan...hanya dengan rm75 seumur hidup dapat mengubah masa depan kita.....insyaallah...pelbagai faedah akan diperolehi dgn join keluarga shaklee....

pasti xkan rasa rugi bila menyertai kami.......anda akan di masukkan ke group2 rahsia kami disitu nanti bukan hanya sesi pembelajaran malah dapat mengeratkan silaturrahim..... sangat2 beruntung bila berada dalam keluarga shaklee dan pastikan pemilihan group yg tepat......pastinya impian akan menjadi kenyataan......ayuh join kami......

No comments:

Post a Comment