Thursday 5 December 2013

TAK KENAL MAKA TAK CINTA , ESP OH ESP !!!!!



Hai semua......ramai yang belum tahu apa itu esp kan?? saya percaya ramai di kalangan kita takut untuk mencuba esp ni... ramai juga yang takut utk mendekati suppliment yang berunsurkan soya ni....pada mulanya saya pun ragu2 dan takut nak ambil esp ni sebab sebelum ni byk dgr pelbagai tafsiran mengenai produk berunsur soya ni...ermmm.....ya..memang betul esp ni berunsurkan bahan2 dari soya tetapi esp di hasilkan dengan menggunakan soya yang NON - GMO....sekarang saya sgt yakin mengambil esp ni...dah 2 bulan saya mengamalkan esp bukan sahaja dapat mencantikkan kulit, memudarkan parut2 jerawat malah dapat menurunkan berat badan dan bonus juga kepada ibu2 yang sedang menyusu......apalagi meh la cuba esp sekarang...tak kenal makanya xcinta kan? tapi saya yakin anda pastinya jatuh cinta dengan ESP shaklee ni....

NAK KENAL ESP LEBIH DEKAT LAGI?? haa......jom saya kenal kan.... baca ye....

TAHUKAH ANDA??

setiap tin 1kg ESP berasal dari 30 kg kacang soya dan ia adalah booster tenaga segera yang boleh bertahan selama berjam-jam.
Energizing Soy Protein Shaklee mengandungi 22 jenis asid amino dan ia adalah satu-satunya produk di pasaran yang menyediakan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan manusia. 
Protein kacang soya adalah dua kali lebih dari daging, 4 kali lebih dari telur, 12 kali lebih dari susu. Ia juga rendah lemak, rendah kolesterol dan mudah diserap oleh badan manusia.

FAEDAH ESP
==========
Kekal Muda 
Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.

Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi
kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.

Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki 
genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.

Kulit berseri dan anjal 
Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka dan menghilangkan parut.

Pemberi tenaga segera 
Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dan lain2..



Nak terus jatuh cinta ngan esp ni cuba resepi ni...mesti dah x cari yg lain punya.....setia pada yang satu....
cara2 bancuh ESP yang anda boleh pilih dan try :
  • ESP + Fresh Milk
  • ESP + Fresh Milk + kurma (rendam kurma dalam susu..after few hours..blend/shake it and mix with 1 sudu ESP..bukan sahaja bertenaga..boost milk production malah energized)
  • ESP + SusuAnmum
  • ESP + Performance Drink Shaklee + MealShake Shaklee
  • ESP + Nesvita 3in1
  • ESP + jus twister tropicana ESP
  • ESP + Ribena
  • ESP + any fruit juice ( tembikai, epal, lobak putih,peria,pegaga)
  • ESP + Milo/Horlicks
  • ESP + sirap bandung
  • ..........ada sape2 nak tambah..silakan.. 
Hari tuh adaa pernah try dgn yogurt sejuk ermmmm ... mmg best..sedap sungguh rasanye hehe...selamat mencuba!!!


* Tunggu apa lagi..... hubungi saya untuk dapatkan ESP anda!!!!! 
*Saya akan guide anda bagaimana cara pengambilan ESP dengan betul..
















No comments:

Post a Comment