Wednesday 21 May 2014

Join shaklee merugi kan?menyesal ke join shaklee?

Kebelakangan ini sebut ja shaklee semua dah tahu, semua dah kenal, ruginya bagi sesiapa yg xmenyertai shaklee atau  menyertai shaklee tetapi telah salah memilih group.....ohh!!!! alangkah ruginya..sebaliknya dgn saya alangkah  bahagianya bila dapat mengenali shaklee dgn lebih dekat apatah lagi menjadi salah seorang ahli keluarga shaklee.....semenjak saya bersama ahli keluarga shaklee saya iaitu keluarga yg dikenali sebagai "wahmilionare" yang diterajui oleh seorang master hebat dan menjadi idola saya utk terus berjaya didalam bidang ini iaitu master "wan fatihanum" dan keluarga saya ini juga dikelilingi wanita2  hebat yg terdiri daripada wanita berkejaya hinggalah ke suri rumah....Terima kasih juga utk mummy saya iaitu upline saya "siti haiza" yg memperkenalkan saya dgn shaklee dan warga Wahmilionare ini.....saya sgt beruntung berada dalam group@ family ini...susur galur yg cukup mantap dan hebat.......terbukti saya telah memilih group shaklee yg tepat....syukur selama 8 bulan saya bersama shaklee saya telah layak mendapat bayaran bonus bulan2 melebihi gaji saya sendiri....alhamdulillah....xpernah timbul kekesalan dihati ini setelah menyertai shaklee...saya ingin nyatakan dan tegaskan disini ayuhla bersama kami di wahmilionaire...anda pasti akan dapat apa yg anda impikan....insyaallah......

No comments:

Post a Comment