Friday 23 May 2014

Resepi untuk si manja......si manja kenyang si mama riang!!!

Hai..Assalamualaikum dan selamat pagi..dalam keadaan saya yg sedang demam dan selesema ni rasa xdaya utk melakukan tugasan harian....ermm....last2 mengadaplah henfon ni sambil2 jalan2 kat blog.....tgh jalan2 saya terjumpa satu artikel yg menarik...bestnya artikel ni sebab ianya mengenai pemakanan anak2 kita......saya terjumpa pelbagai resepi bubur nasi utk si manja.....wow!! Bestnya...... saya pun ada 2 orang hero....seorang dah darjah 2 dan seorang lagi 5 tahun.....yg si abg xdak la masalah bab2 makan ni......dah terlebih bam2 pun....yg merisaukan saya yg si adik ni....hmmm...kecil sgt badannya kilo pun xnak naik2....bukan apa si adik ni susah sgt nak makan nasi...kalau makanan lain xdak masalah.....tapi satu ja cara kalau nak bagi dia makan nasi...haa....dia hanya akan makan kalau nasi dijadikan bubur....jenuhla hari2 nak masak bubur...kadang dah kering idea nak pelbagaikan resepi bubur ni.......tapi..rasanya lepas ni dah xdak masalah la....sebabnya tadi saya dah terjumpa pelbagai resepi bubur nasi ni......seronok sgt...tapi xnakla seronok sorang2.... saya nak kongsi keseronokan saya dgn anda semua.......selamat mencuba ye semua.........semoga anak2 kita berselera.......bye......jumpa lagi di next entry......

No comments:

Post a Comment