Sunday 11 May 2014

Pengedar shaklee di Kulim , Padang serai , Bukit mertajam,tasek gelugor dan seberang jaya

Hai salam perkenalan....saya adalah pengedar sah shaklee dikawasan anda.....sekiranya anda berminat untuk dapatkan produk2 shaklee anda boleh menghubungi saya di 012 5307194...anda boleh dapat produk ini melalui pos atau anda inginkan secara COD .... kebanyakan orang sekarang ni lebih suka ambil sendiri dari pos kan......tetapi bagus juga kan COD ni saya blh bertemu mata dgn customer 2 saya.....saya ok ja bila anda nak je barang just call atau pm je.....barang2 ready stock....lagipun 2 mgu sekali saya akan ke branch s.jaya utk ambil stock jadi xperlu risau tentang stock......Dengan pembelian supplement shaklee dari saya anda akan diberi konsultasi sepenuhnya....xperlu risau bagaimana cara nak makan dan sebagainya........samaada anda berada dikawasan berdekatan dgn saya atau pun jauh xdak masalah ....yg jauh saya poskan yang dekat saya hantarkan........hanya pm/sms/whatsapp saya di:

012 5307194( miera)
Fb: miera shaziera
Fb page: my beauty shop

#kepuasanandakebanggaansaya#shakleeuntuksemua#

No comments:

Post a Comment