Friday 28 March 2014

INGIN MENJADI AHLI SHAKLEE?



SAYA NAK JADI AHLI SHAKLEE

===================
✔ ✔INGIN JANA PENDAPATAN SAMPINGAN TP TAK TAHU NAK PILIH YG TERBAIK ?
✔ ✔GAJI TAK CUKUP??
✔ ✔INGIN JANA PENDAPATAN BG SURIRUMAH ??
✔ ✔INGIN MENIKMATI BONUS 2 ANGKA...3 ANGKA..4 ATAU 5 ANGKA setiap bulan??
KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE
--------------------------------------------

✔menikmati KEHEBATAN PRODUK dan sihat sentiasa.

✔menggunakan produk SHAKLEE sambil mendapat pulangan wang anda.

✔memiliki ruang menjana pendapatan sampingan melalui produk SHAKLEE yang SUPER HEBAT!

✔mampu milik dengan hanya membeli produk berdasarkan harga ahli yang jauh lebih murah disamping menjana pendapatan.

✔membantu ahli keluarga, saudara mara terdekat yang ingin membeli produk SHAKLEE dengan harga ahli, dan anda mendapat bonus dari SHAKLEE dengan uv(point) anda.

✔bersama-sama dengan kami di GROUP JUTAWAN SHAKLEE yang masih muda dan bergaya serta dalam keluarga SHAKLEE yang sangat harmonis.

✔tidak perlu mantain uv sekiranya untuk kegunaan sendiri sahaja.

✔MENIKMATI BONUS 2 ANGKA...3 ANGKA..4 ATAU 5 ANGKA ATAS PILIHAN ANDA SENDIRI.

--------------------------------------------------
KENAPA RAMAI MEMILIH BIZ SHAKLEE??
--------------------------------------------------
* Tidak perlu modal yang besar untuk berniaga. Hanya RM 75 seumur hidup.
* Tidak perlu simpan stok yang banyak
*Penghantaran produk kepada pelanggan diuruskan oleh pihak Shaklee.
*Sistem pengurusan yang sangat mudah. Semuanya di hujung jari . Hari ni order, esk barang dah sampai.
Tidak perlu menghadiri kelas/ bengkel yang kerap. Terpulang pada anda nak hadir atau tidak.
*Masa lebih terurus kerana boleh ber biz sambil menjaga anak di rumah.
*Tidak perlu keluar rumah buat promosi barang kepada pelanggan
*Hanya memerlukan kemahiran ber 'FB'

-----------------------------------------------------------------
KELEBIHAN JOIN SHAKLEE DI DALAM GROUP SAYA :
-----------------------------------------------------------------
* Anda akan dijemput ke 'closed group' saya sendiri & jutawan. Di sinilah anda boleh berbincang serta mencedok ilmu seberapa banyak.
* Coaching secara offline / online
*Anda akan dijemput ke group Whatsapp saya iaitu medium perbincangan yang penting untuk berbincang & bertukar2 pendapat.
* Bimbingan dari A-Z sehingga anda betul2 berdikari
* Layak untuk share beli produk promosi.
*Anda jauh dengan saya?? tak mengapa kerana biz ini kita akan berhubung di alam maya. Jarak bukan penghalang untuk kita terus rapat mcm ahli keluarga. Sehingga ke hari ini pun saya belum pernah berjumpa dengan upline2 saya tetapi biz tetap jalan.

Anda berminat??



✉ PM ke https://www.facebook.com/miera.shaziera

ATAU

SMS / Whatsapp 012 5307194 (miera) & taip ' join shaklee'

ATAU

Taip 'join Shaklee' di bahagian komen & saya akan membalas pm anda

#  Saya akan terangkan cara2nya dengan lebih terperinci.

No comments:

Post a Comment